poniedziałek, 21 września 2015

3xBe - Polikowa gra karciana!!!

Moi koledzy dizajnerzy Żuber i Maciek na pewną okazję zrobili mi niesamowity prezent - grę karcianą inspirowaną moimi komiksami!


 Pudełko pełne kart. Niestety trochę mi się góra pogniotła w transporcie.


 Oprócz stylistyki gra niejednokrotnie nawiązuje do treści poszczególnych komiksów.



 Nie mogło oczywiście zabraknąć nawoływania do eksterminacji końskiej rasy.



 Tu pewne nawiązania do mojego życia. TAK WIEM SPALIŁEM KUCHNIE DAJCIE MI JUŻ Z TYM SPOKÓJ


 Karty prawilne!


Elementy popkultury.


Tutaj moje ulubione zadania :D


Yeeeeeeeeeee


Ciągle nie mogę uwierzyć, że zrobili mi coś takiego. Gra nie dość że jest pięknie, pomysłowo i profesjonalnie wykonana to jeszcze grywalna i jak nic innego. Zapewniła sporo śmiechu i rozrywki w czasie rozgrywki i jeszcze nie raz zapewni. Granie w inne gry jest bezcelowe i powinno być nielegalne. DZIEMNKUJE!!!

Ps. Powinniście sprawdzić Facebookową stronkę Maćka gdzie wstawia swoje dzieła!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz