sobota, 27 września 2014

#3 Mój szkicownik z 2013/14 cz.2

No cześć. Mam dla was kolejne niesamowite dzieła z mojego szkicownika.




W nowym wpisie wita was Pan Słonik, który nie rozumie dramatów ludzkich.




Oto świnki, bardzo lubię je rysować.






Mój pierwszy raz z tuszem i wodą. Było namiętnie.










Szkice koncepcyjne do projektu na studia. Chodziło o hallowenową reklamę kawiarni. Zastanawiam się co miałem w głowie gdy rysowałem tego naukowca przyglądającego się wisielcom na ostatnim rysunku.



O nie nie, to nie moje chore fantazje tylko kolejne szkice koncepcyjne, tym razem do plakatu. NAPRAWDĘ.




Bardzo szybki portret przy użyciu pisaczków.




Niezwykle zamaszysta parka.




A to ostateczny Boss tego wpisu.

Ok to tyle, do widzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz